torstai 27. syyskuuta 2012

Matkailua tiedossa!

Yksi asia jota mä rakastan, on matkustelu. Varsinkin sellaisia extempore-juttuja! Mä oon periaatteessa valmis lähtemään ulkomaille vaikka samana päivänä, kunhan olosuhteet antavat myöten. Mulla nyt voisi olla melkeinpä aina matkalaukku pakattuna tällaisia tilanteita varten..


Sitten itse aiheeseen: Maanantaina me suunnataan Nikon kanssa Italiaan, Roomaan! Ja tää reissu tuli mulle todellakin ihan yllätyksenä. Oon todella innoissani, että pääsee hetkeksi pois tästä kylmästä ja sateisesta Suomesta!




Ainakin tässä vaiheessa säätiedotukset lupaavat 25 asteen lämpötiloja ja aurinkoista säätä. Pidetään peukut pystyssä, että pitävät paikkansa! Tietty ei se maailmaa kaada, vaikka vähän pilvistä olisikin..sitten voi keskittyä pelkästään shoppailuun ja tietty upeiden nähtävyyksien kiertelyyn.

kuvat

Italia on maana kiehtonut mua aina! Sen historia, kulttuuri, keittiö ja ostosmahdollisuudet. Kieli on mielestäni myös todella kaunista! 

Rooman reissua edeltävä yö vietetään ihanassa Vanajanlinnassa. Mä olen ennenkin ollut useita öitä kyseisessä paikassa, missikietueella. Myös finaali pidettiin suorassa lähetyksessä Vanajanlinnassa.






Upea paikka ja ihan mahtavaa päästä sinne taas!

Meillä on siis yhteinen lomaviikko ensiviikolla ja ensin oli puhetta että tehtäis risteilyreissut ainakin Tukholmaan ja Tallinnaan kun mulla noita lahjakortteja on, mutta kyllä tää todellakin voittaa ne! Risteilyt säästyy sitten myöhemmälle.. :)

Että sellaista olisi tiedossa ensiviikolle!


-Anni

Ei kommentteja: